یکی از انواع آسانسورهای خانگی ،آسانسورهای پیچی می باشند.آسانسور پیچی یکی از خاص ترین مدل های آسانسور می باشد که عمل بالا رفتن طبقات را با مکانیزمی خاص تامین می کند.

این نوع آسانسورها همچنین یکی از ایمن ترین نوع آسانسور محسوب می شود.علت وجود این ایمنی بالا نیز ، قابلیت خودقفلی پیچ می باشد که اجازه ی سقوط آزاد را به کابین این نوع آسانسور نمی دهد.علاوه بر این ها آسانسورهای پیچی می توانند با ظاهر شفاف ،زیبا و منحصر به فرد خود به واحد های تجاری،منازل دوبلکس و ویلایی ، زیبایی زیادی اعطا کنند . همچنین از این نوع آسانسورها می توان در مواردی که مکانی خاص برای آسانسور در آن تعبیه نشده بهره برد.

تفوت آسانسورهای پیچی با آسانسورهای هیدرولیک چیست؟

این آسانسور از امنیت بسیار بالایی به نسبت آسانسورهای هیدرولیکی برخوردار می باشد. اما این نوع آسانسور به نسبت آسانسورهای هیدرولیک از سرعت کمتری برخوردار می باشد. این نوع از آسانسورهای پیچی بر خلاف آسانسور های هیدرولیک که به کمک جک و پاوریونیت و به کمک تزریق روغن هیدرولیک کار می کند، این نوع آسانسور معمولا به کمک یک پیچ بزرگ که به صورت عمودی نصب می شود یک عدد موتور که در زیر کابین آسانسور پیچی قرار می گیرد حرکت می کند.

در بالابر خانگی پیچی بر خلاف آسانسورهای هیدرولیکی ، از سیم بکسل استفاده نمی شود و همین موضوع احتمال سقوط آسانسور را به نسبت آسانسورهای هیدرولیکی به صفر می رساند.همچنین به دلیل اینکه در ساخت این مدل از آسانسورهای خانگی از پیچ حلزونی شکل در گیربکس های آسانسوری استفاده شده است قابلیت خود قفلی این نوع پیچ اجازه ی سقوط آزاد را به کابین در این آسانسور نمی دهد.برخلاف آسانسورهای هیدرولیکی ،آسانسورهای پیچی محدودیتی در بارگیری تعداد مسافر ندارند و می توانی از این آسانسورهای پیچی در ابعاد بسیار کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ استفاده در فضاهای مختلفی بهره برد

چطور میتونم کمکتون کنم؟
شرکت نوین فراز
چطور میتونم کمکتون کنم؟
تهران، خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز، نبش خیابان یکم پلاک ۱۳ 
02122900287
02122900288
02122900289